Lediga jobb som Biståndsbedömare/Biståndshandläggare i Alvesta

Se lediga jobb som Biståndsbedömare/Biståndshandläggare i Alvesta. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Alvesta som finns hos arbetsgivaren.

Handläggare inom SoL

Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare — södra Sveriges mittpunkt — Integrerar lokalt boende med globala möjligheter. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val. – Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas – Liten nog för att a... Visa mer
Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare — södra Sveriges mittpunkt — Integrerar lokalt boende med globala möjligheter. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val.
– Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas
– Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta beslutsvägar

I Alvesta kommunkoncern är vi ca 2000 medarbetare inom flera olika yrkeskategorier som varje dag arbetar med att göra skillnad för våra invånare. Vår gemensamma värdegrund är ”Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare och oss medarbetare. Vi utvecklas genom goda möten och öppen dialog. Detta uppnår vi genom vår värdegrund som bygger på ”Delaktighet, Engagemang och Tillit”. Vårt fokus är att skapa den bästa möjliga kommunala servicen för dem vi är till för; invånare, företagare och besökare. Alvesta kommun arbetar utifrån en styrmodell som bygger på tillitsbaserad ledning och styrning med fokus på Agenda 2030.
Vill du vara med på vår spännande resa med siktet inställt på hållbar samhällsutveckling?

Omsorgsförvaltningen arbetar för att ge en god salutogen social omsorg och kommunal hälso- och sjukvård genom att den enskildes medansvar och resurser tillvaratas. Vi ska visa respekt för den enskildes självbestämmande, delaktighet, integritet, trygghet och värdighet. Den som har kontakt med oss ska möta en kompetent personal.

Förvaltningens ansvarsområden är omsorg om äldre och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Förvaltningen utövar också ledningen av den kommunala hälso- och sjukvården.

Omsorgsförvaltningen har ca 700 anställda och ca 1200 personer som har behov av stöd i vardagen.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som är driven och engagerad, vill vara en del av vår myndighetsavdelning och bidra till att vi har rättssäkra myndighetsprocesser, fattar rätt beslut i rätt tid till rätt person. Att arbeta som handläggare på Myndighetskontoret innebär att du ansvarar för att utreda behov av bistånd, göra bedömning och fatta beslut enligt socialtjänstlagen på delegation. I uppdraget som handläggare ingår även att medverka i planering/samordning av insatser samt samverka både internt och externt med utförare och andra samarbetspartners. Informera berörda om hemtjänstinsatser och särskilt boende samt samverka med utförare och andra myndigheter samt följa upp ärendet. För oss är det viktigt att du vill utvecklas tillsammans med verksamheten, bidra med din personlighet och erfarenhet samt har förmågan att ta eget ansvar och finner glädje i att hjälpa dina kollegor.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad socionom eller har annan utbildning med juridik som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Erfarenhet av myndighetsutövning inom äldreomsorgen/hemtjänst utifrån SoL är meriterande. Utöver det behöver du kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Du ska vara trygg och säker med att göra utredningar och fatta beslut utifrån relevant lagstiftning, kan planera och prioritera samt har god datorvana. Önskvärt är att du kan dokumentationssystemet Lifecare samt att utreda enligt IBIC.

Du är van att arbeta självständigt och har god initiativförmåga. Du är lyhörd för enskilda individers behov och har förmåga att skapa förtroendefulla möten.

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

ÖVRIGT
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare. Visa mindre

Biståndshandläggare äldreomsorg sökes för konsultuppdrag i Kronobergs län

Vill du bidra till gott socialt arbete och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en socionom som har minst tre års erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan socionomkonsult och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi... Visa mer
Vill du bidra till gott socialt arbete och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en socionom som har minst tre års erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal verksamhet.
Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan socionomkonsult och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som socionomkonsult. Vi ser fram emot din kontakt!

Arbetsuppgifter
Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga arbetsuppgifter som biståndshandläggare inom äldreomsorgen. Du ansvarar för att utreda, bedöma behov och fatta beslut om bistånd för personer som är 65 år och äldre, främst enligt SoL. Även uppföljning av insatser ör en del av arbetet. Arbetet kräver lyhördhet för de äldres behov och innebär nära samarbete med vår uppdragsgivarens anställda. Du har dagligt stöd av en arbetsledare och en förste biståndshandläggare.

Vi erbjuder
Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som socionomkonsult och vi söker alltid långa samarbeten och relationer.
Vi kan bland annat erbjuda dig:
Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal med Akademikerförbunden
En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy
Tjänstepension genom Collectum som anses ha ett av marknadens bästa pensionslösningar
Försäkringar som grupplivsförsäkring och sjukförsäkring via Fora
Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning
Intern och extern handledning
Friskvårdspeng och fortbildningspeng
Stöd av konsultchefer som själva är socionomer
Snabb och smidig personlig service
En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande inom socionombemanning

Ansökan
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta oss via [email protected] eller 040-300 352.
Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi har fler än 100 ramavtal, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Våra konsultchefer är socionomer med lång erfarenhet av arbete inom socialtjänsten vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden.
Om oss
Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag och vi är specialiserade på uthyrning av socionomer. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig.
Nordens största affärstidning Dagens Industri har utsett oss till Gasellvinnare och Skåne Läns snabbast växande bolag två år i rad, 2022 och 2023. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen?
Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se. Visa mindre

Myndighetshandläggare inom SoL, vikariat

Alvesta kommun med ca 20 000 invånare — södra Sveriges mittpunkt — Integrerar lokalt boende med globala möjligheter. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val. – Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas – Liten nog för att alla... Visa mer
Alvesta kommun med ca 20 000 invånare — södra Sveriges mittpunkt — Integrerar lokalt boende med globala möjligheter. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val.
– Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas
– Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta beslutsvägar

I Alvesta kommunkoncern är vi ca 2000 medarbetare inom flera olika yrkeskategorier som varje dag arbetar med att göra skillnad för våra invånare. Vår gemensamma värdegrund är ”Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare och oss medarbetare. Vi utvecklas genom goda möten och öppen dialog. Detta uppnår vi genom vår värdegrund som bygger på ”Delaktighet, Engagemang och Tillit”. Vårt fokus är att skapa den bästa möjliga kommunala servicen för dem vi är till för; invånare, företagare och besökare. Alvesta kommun arbetar utifrån en styrmodell som bygger på tillitsbaserad ledning och styrning med fokus på Agenda 2030.
Vill du vara med på vår spännande resa med siktet inställt på hållbar samhällsutveckling?

Omsorgsförvaltningen arbetar för att ge en god salutogen social omsorg och kommunal hälso- och sjukvård genom att den enskildes medansvar och resurser tillvaratas. Vi ska visa respekt för den enskildes självbestämmande, delaktighet, integritet, trygghet och värdighet. Den som har kontakt med oss ska möta en kompetent personal.

Förvaltningens ansvarsområden är omsorg om äldre och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Förvaltningen utövar också ledningen av den kommunala hälso- och sjukvården.

En av våra handläggare ska gå på föräldraledighet och vi söker därför en vikarie till vår myndighetsavdelning.

ARBETSUPPGIFTER
Huvudarbetsuppgiften består av myndighetsutövning inom socialtjänstlagen (SoL). Arbetet innebär att utifrån gällande lagstiftning utreda, bedöma och besluta om rätten till insatser. Samt att samarbeta och samverka med andra professioner internt och externt, till exempel personer inom verkställigheten och externt med sjukvården samt andra berörda aktörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är socionom, jurist eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Kunskap inom metoden Individens behov i centrum, IBIC och systemet Life Care är meriterande. Vidare krävs att du har goda kunskaper inom aktuell lagstiftning.

Vi på myndighetskontoret värdesättes ett gott bemötande och att du har lätt för att samarbeta. Vi är en liten grupp som är beroende av varandras flexibilitet och att hantera variationer under arbetsdagen. Vi önskar också att du upplever dig som strukturerad, har god kommunikativ förmåga, kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt besitter god förmåga att planera och organisera ditt arbete.

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

ÖVRIGT
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare. Visa mindre

Handläggare inom SoL

Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val. – Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas – Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta... Visa mer
Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val.

– Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas
– Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta beslutsvägar


Vill du göra skillnad i människors vardag? Då ska du arbeta hos oss i Alvesta kommunkoncern! Vi är ungefär 1600 medarbetare inom flera olika yrkeskategorier inom både förvaltningar och bolag. Vår gemensamma värdegrund är ”Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare och oss medarbetare. Vi utvecklas genom goda möten och öppen dialog. Detta uppnår vi genom Delaktighet, Engagemang och Tillit”. Vårt fokus är att skapa den bästa möjliga kommunala servicen för dem vi är till för; invånare, företagare och besökare. Vill du vara med på vår utvecklingsresa mot en mer modern och kvalitativ kommunal service? Välkommen då att arbeta med oss!

Omsorgsförvaltningen arbetar för att ge en god salutogen social omsorg och kommunal hälso- och sjukvård genom att den enskildes medansvar och resurser tillvaratas. Vi ska visa respekt för den enskildes självbestämmande, delaktighet, integritet, trygghet och värdighet. Den som har kontakt med oss ska möta en kompetent personal.

Förvaltningens ansvarsområden är omsorg om äldre och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Förvaltningen utövar också ledningen av den kommunala hälso- och sjukvården.

Omsorgsförvaltningen har 650 anställda och ca 1200 personer som har behov av stöd i vardagen.

ARBETSUPPGIFTER
Huvudarbetsuppgiften består av myndighetsutövning inom SoL. Arbetet innebär att utifrån gällande lagstiftning utreda, bedöma och besluta om rätten till insatser. En annan viktig del i arbetet är att samarbeta och samverka med andra professioner internt och externt, till exempel personer inom verkställigheten och externt med sjukvården samt andra berörda aktörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad socionom, jurist eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Erfarenhet av handläggning inom socialtjänstlagen är ett krav.

Dina personliga egenskaper är självständighet och initiativförmåga. Du är lyhörd för enskilda individers behov och har förmåga att skapa förtroendefulla möten. Du ska vara trygg och säker med att fatta beslut utifrån relevant lagstiftning. Därutöver har du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, kan planera och prioritera, samt har god datorvana.

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

ÖVRIGT
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare. Visa mindre

Handläggare inom SoL för vikariat

Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val. – Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas – Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta... Visa mer
Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val.

– Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas
– Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta beslutsvägar


Vill du göra skillnad i människors vardag? Då ska du arbeta hos oss i Alvesta kommunkoncern! Vi är ungefär 1600 medarbetare inom flera olika yrkeskategorier inom både förvaltningar och bolag. Vår gemensamma värdegrund är ”Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare och oss medarbetare. Vi utvecklas genom goda möten och öppen dialog. Detta uppnår vi genom Delaktighet, Engagemang och Tillit”. Vårt fokus är att skapa den bästa möjliga kommunala servicen för dem vi är till för; invånare, företagare och besökare. Vill du vara med på vår utvecklingsresa mot en mer modern och kvalitativ kommunal service? Välkommen då att arbeta med oss!

Omsorgsförvaltningen arbetar för att ge en god salutogen social omsorg och kommunal hälso- och sjukvård genom att den enskildes medansvar och resurser tillvaratas. Vi ska visa respekt för den enskildes självbestämmande, delaktighet, integritet, trygghet och värdighet. Den som har kontakt med oss ska möta en kompetent personal.

Förvaltningens ansvarsområden är omsorg om äldre och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Förvaltningen utövar också ledningen av den kommunala hälso- och sjukvården.

ARBETSUPPGIFTER
Huvudarbetsuppgiften består av myndighetsutövning inom SoL. Arbetet innebär att utifrån gällande lagstiftning utreda, bedöma och besluta om rätten till insatser. En annan viktig del i arbetet är att samarbeta och samverka med andra professioner internt och externt, till exempel personer inom verkställigheten och externt med sjukvården samt andra berörda aktörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är socionom, jurist eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Du behöver också ha viss kunskap om IBIC, Life Care och socialtjänstlagen.

Vi på myndighetskontoret värdesätter ett gott bemötande och att du har lätt för att samarbeta. Vi är en liten grupp som är beroende av varandras flexibilitet och att hantera variationer under arbetsdagen. Du behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt, har god kommunikativ förmåga, kunna uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt besitta god förmåga att självständigt planera och organisera ditt arbete.

Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

ÖVRIGT
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare. Visa mindre

Handläggare inom SoL

Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val. – Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas – Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta... Visa mer
Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val.

– Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas
– Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta beslutsvägar


Vill du göra skillnad i människors vardag? Då ska du arbeta hos oss i Alvesta kommunkoncern! Vi är ungefär 1600 medarbetare inom flera olika yrkeskategorier inom både förvaltningar och bolag. Vår gemensamma värdegrund är ”Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare och oss medarbetare. Vi utvecklas genom goda möten och öppen dialog. Detta uppnår vi genom Delaktighet, Engagemang och Tillit”. Vårt fokus är att skapa den bästa möjliga kommunala servicen för dem vi är till för; invånare, företagare och besökare. Vill du vara med på vår utvecklingsresa mot en mer modern och kvalitativ kommunal service? Välkommen då att arbeta med oss!

Omsorgsförvaltningen arbetar för att ge en god salutogen social omsorg och kommunal hälso- och sjukvård genom att den enskildes medansvar och resurser tillvaratas. Vi ska visa respekt för den enskildes självbestämmande, delaktighet, integritet, trygghet och värdighet. Den som har kontakt med oss ska möta en kompetent personal.

Förvaltningens ansvarsområden är omsorg om äldre och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Förvaltningen utövar också ledningen av den kommunala hälso- och sjukvården.

ARBETSUPPGIFTER
Huvudarbetsuppgiften består av myndighetsutövning inom SoL. Arbetet innebär att utifrån gällande lagstiftning utreda, bedöma och besluta om rätten till insatser. En annan viktig del i arbetet är att samarbeta och samverka med andra professioner internt och externt, till exempel personer inom verkställigheten och externt med sjukvården samt andra berörda aktörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är socionom, jurist eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. För tjänsten krävs att du har synnerligen goda kunskaper i metoden IBIC, systemet Life Care och socialtjänstlagen.

Vi på myndighetskontoret värdesätter ett gott bemötande och att du har lätt för att samarbeta. Vi är en liten grupp som är beroende av varandras flexibilitet och att hantera variationer under arbetsdagen. Du behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt, har god kommunikativ förmåga, kunna uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt besitta god förmåga att självständigt planera och organisera ditt arbete.

Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

ÖVRIGT
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare. Visa mindre

Handläggare inom SoL

Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val. – Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas – Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta... Visa mer
Alvesta kommun med drygt 20 000 invånare är en av södra Sveriges pärlor. En position som bygger på högkvalitativ kommunal service, ett framgångsrikt näringsliv och en bra blandning av tätorter och landsbygd. Lägg därtill en stark infrastruktur med järnväg, flyg och ett välutvecklat vägnät så förstår du varför Alvesta kommun är rätt val.

– Stor nog för att idéer skall födas och utvecklas
– Liten nog för att alla skall bli sedda och uppskattade samt korta beslutsvägar

Omsorgsförvaltningen arbetar för att ge en god salutogen social omsorg och kommunal hälso- och sjukvård genom att den enskildes medansvar och resurser tillvaratas. Vi ska visa respekt för den enskildes självbestämmande, delaktighet, integritet, trygghet och värdighet. Den som har kontakt med oss ska möta en kompetent personal.

Förvaltningens ansvarsområden är omsorg om äldre och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Förvaltningen utövar också ledningen av den kommunala hälso- och sjukvården.

ARBETSUPPGIFTER
Huvudarbetsuppgiften består av myndighetsutövning inom SoL. Arbetet innebär att utifrån gällande lagstiftning utreda, bedöma och besluta om rätten till insatser. En annan viktig del i arbetet är att samarbeta och samverka med andra professioner internt och externt, till exempel personer inom verkställigheten och externt med sjukvården samt andra berörda aktörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är socionom, jurist eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. För att komma ifråga för den aktuella tjänsten krävs att du har ett stort intresse av att arbeta som handläggare inom äldreomsorgen.

Vi värdesätter ett gott bemötande och att du har lätt för att samarbeta. Vi är en liten grupp som är beroende av varandras flexibilitet och att hantera variationer under arbetsdagen. Vi önskar också att du upplever dig som strukturerad, har god kommunikativ förmåga, kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt besitter god förmåga att planera och organisera ditt arbete.

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

ÖVRIGT
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare. Visa mindre